God morgon!

 
Äntligen är Februari här 🙌🏼
 
Januari är verkligen födelsedagarnas månad i vår släkt är det 8 st som fyller år just då och sen även flera vänner. Man skulle kunna tro att det var slut på kalasfirandet nu då men icket, mamma fyller år imorgon sen fyller mormors särbo, svärfar mfl. Vi kan väl kanske konstatera att människor gillar att "mysa" under sommarmånaderna, eller var det regniga somrar förr om åren 😂 Näst på tur att fylla år i vår familj är Freija. 
 
 
Maddes fina tårta från igår.
 
I helgen som var hände något fantastiskt! Mamma flyttade hem till pärlan. Äntligen, underbart att ha mamma hemmavid och på så nära håll som bara en port i mellan. Hela Lördagen ägnade vi åt att flytta, kånka och åka bil så nu är hon och lillebror installerade. Igår var lillebror barnvakt till Loke 30 kr kostade det. Lätt värt! Han är så himla duktig. 
 
Jag har varit ledig i två dagar nu, så ikväll vankas det jobb igen. Tosse längtar efter förskolan. Han är så full i bus och treårstrots. Hur mycket vilja och tjurighet kan det rymmas i en kille på ca 90 cm? Svar MYCKET!!!  Envis som en åsna. 
 
Just ja jag måste ju visa er mitt fina vitrinskåp jag har fått av mamma till mina muminmuggar 😍 Dåliga bilder men dom duger tillsvidare. Jag är dock inte helt nöjd med möbleringen. 
 
 
Dörrarna är öppna för att ni ska se allt 😍😍😍
KÄRLEK ALLTSÅ!!!
 
Men mina stackars vintermuggar står intryckta längst ner måste komma på en lösning så dom också får stå på "gräddhyllan". 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0