Hemma hos oss på Kvarnvägen.

 
Den explosiva lådan har vi letat efter hela sommaren. Det slutade med att mamma hittade den åt oss och ropade in den på auktion för 100 kr. TACK! Den är underbar. 
 
 
Vinglasen hittade jag på en antik/loppisaffär i Boden materiellkärlek vid första ögonkastet. Salt och peppar karen har jag ropat in på Tradera. Min gammelfarmor hade likadana och jag har länge letat efter dem. Så fina och dom var inte lätta att hitta, men skam den som ger sig. 
 
 
Det gigantiska hornet på väggen är från en älg Erik sköt förra året. Den rackarn tar upp halva väggen, men den är ju rätt så fin att se på.
 
 
En liten Forellbegonia som bor i hallen hos oss. 
 
 
Det var en liten inblick på hur det ser ut hos oss för tillfället. I höst satsar vi på gröna färger hemma. Grönt är skönt, i alla de olika nyanser. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0