Men hallåååå världen!

Ibland får jag för mig att logga in och kika igenom mina gamla bloggar. Idag var en sådan dag. Blir alltid så fascinerad över hur enagagerat jag skrivit och uppdaterat världen om mitt torftiga liv, men jag älskar att hitta små godbitar från när barnen var yngre. Saker dom sagt eller gjort. Det finns så mycket kul arkiverat som nästan har flyttat ur minnet. Jag ser ju att sist jag uppdaterade var när jag var i Kanada 2017. Det var ett tag sedan och mycket har hänt sedan dess. 
 
Ibland saknar jag verkligen att blogga är det omodernt nowadays? Är det Youtube som gäller? Det är ju så härligt att bara få skriva av sig ibland även om ingen läser det men för sin egen skull. Dessutom bevarar man massa minnen på ett annat sätt än tillexempel Instagram. På tal om Youtube back in the days hade jag ju en blogg som hette Freijasmamma där la jag upp en video på när Freija skrattade första gången och jag kan absolut inte hitta den igen. Hela youtubeanvändaren verkar borttagen. Sen ser jag att man måste logga in med googlekonto jag tror jag hade ett hederligt gammal hotmailkonto på den tiden, så jag antar att videon är borta forever. Jag tror att jag kan ha den på någon gammal hårddisk men alla hårddiskar jag äger har jag tappat bort sladdarna till. Himla typiskt. 
 
Hur som helst. Nu är min semester slut, slut, slut och jag har hunnit med en hel massa. Vädret var inte de bästa men det gjorde som ingenting. Jag har hunnit med en sväng till Norge, Finland och ryskagränsen. Jag är jättenöjd. Min sommar kunde inte ha blivit bättre. Nu är det däremot stekande sol och supervarmt men jag hinner ju njuta av det med även om jag jobbar. 
 
Ikväll tillexempel ska jag på beach party på havsbadet och se Gyllene tider. Igår efter jobbet hade vi picknick på Kvarnberget man kan alltid fånga guldkorn trots jobb och vardagslunk. Allting blir ju bra mycket roligare om man kan sätta lite guldkant på vardagen. 
 
Nu ska jag avsluta här och sluta svamla. Tänkte att jag bjuder på lite bilder från min Instagram innan  vi säger hej då. Enjoy peps! PUSS ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0