Kameraväska.


Den här väskan agerar tillfällig kameraväska just nu. Blev så less på den andra som inte rymde
någonting här får jag plats med allt och den är ju dessutom snygg, funderar på att köpa en mjuk
insatts till den men då har jag bara ett problem den är inte det minsta behändig att bära. Så jag
lär se mig om efter en riktig kameraväska igen men den ska vara snygg och rymlig! Tips??
 
Jag var jätte nöjd med min förra väska från Golla, men den var alldeles för liten här på slutet.
Har kikat runt på Golla väskor men inte hittat någon större som fallit mig i smaken.


Kommentarer
Fotograf Annie

Jag har en LowePro Adventura 170 som jag använder mycket. Men är lite sugen på en LowePro Nova 180 AW svart. Båda finna på cyberphoto :P :)

Svar: Tack för tipset om kameraväska. Jag måste verkligen hitta en ny omgående, den sista du nämnde verkade vara något i min smak och för de endamål jag behöver. Väskan jag har nu är så opraktiskt så det finns inte. Man måste i princip ha med sig barnvagnen och rulla den på för att orka kånka på den. Huvva! ;)
Caroline Nilsson

2012-09-30 @ 23:08:30
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Fotograf Annie

Jag råkade faktiskt klicka hem LowePro Nova 190 AW igår från cyberphoto, precis efter att jag hade skickat kommentaren till dig ;)

2012-10-01 @ 16:33:00
URL: http://blogg.anniesfotografier.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0