Fredagssnackisen.

Men hallå då var det Fredag igen. Tycker Fredagarna kommer hela tiden nu, tiden går
så himla fort. Just nu sitter vi i en bil någonstans i vårt avlånga land. Har jag tur så får
jag träffa min fina faster och hennes husband idag, för en kaffetår på hemlig ort ;) Det
är rätt komiskt att hon och vi besöker samma ställe samtidigt hur stora är oddsen när
det inte är huvudstaden det handlar om. Håller tummarna för att det blir en lite dejt ♥
 
Vilket fint väder det har varit i veckan då jag har varit ledig. Vi har njutit massor och jag
har verkligen fått samla på mig ny och härlig energi. Det behövdes kan jag lova. Nu är
jag ledig Fredag, Lördag, Söndag och Måndag L O V E L Y !
 
I Onsdags var det loppis i Lomtjärn igen. Freijsan köpte sig en jätte fin sänghimmel för
ynka femkronan. Hon var så lycklig när hon skulle krypa till kojs och somnade nästan
på engång. Nu i helgen ska vi köpa lite inredning till Lokes rum. Freijas börjar ju riktigt
ta form så nu ger vi oss på lillemannens rum också. Hitills har han fått en bilmatta som
han kan köra runt med sina bilar på. Himla skojsigt tyckte han och syrran med såklart.
 
Det blev verkligen toppen med egna rum för barnen. Så mycket mer plats och utrymme.
Dom leker mycket i varndras rum och har så kul, det är som att dom leker mer nu än då
dom delade rum. Freijsan har bjudit Loke och dockorna på middag inne hos henne och
Loke bjuder in till billek i sitt rum när andan faller på. I Freijas rum är temat väldigt mycket
ugglor tur att lilltjejen är lika galen i ugglor som mamman. I Lokes rum har jag inte riktigt
kommit fram till något tema men jag antar att poletten trillar ner i helgen.
 
 
Kram och Trevlig helg!
 
 


Kommentarer
Therese

Ojoj.. Då är det söderöver i iallafall. Kör försiktigt <3

Svar: Jajamän Sundsvall var det :D Underbar stad förövrigt.
Caroline Nilsson

2012-07-20 @ 12:55:02
URL: http://lillasprattel.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0