Norge djur på vägen.

 
 
 
I Norge var det mycket djur som traskade runt på vägen. Mest förvånad blev vi när en stor Lama
traska mitt på vägen. Men det var himla kul att se alla getter som promt skulle traska över vägen
när alla bilar kom och skulle köra, på sista bilden ser vi en eftersläntrare som inte alls bryr sig om
trafiken, han lunkade på i sin egen takt och jag passade på att fota genom bilrutan.
 
Det fanns skyltar med getter, får och älgar på och allt detta fick vi se när vi körde runt uppe
i bergen. Kan ju säga att det var en bergochdalbana utan dess like och norrmännen körde
som galningar på de mest smala och branta vägarna. En smula läskigt måste jag säga att
det var och jag som är åkrädd och allt ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0