Om mig.

 
Uppdaterad information... 
 

Caroline heter jag och är 26 år. Bosatt uppe i Norrbottens pärla Älvsbyn, men är född
i huvudstaden Stockholm. Jag har bott i Älvsbyn i snart 9 år. Här bor jag tillsammans
med min man och våra två barn Freija 5 år och Loke 3 år.

Jag arbetar som vikarie inom vården. När jag inte jobbar så fotar jag gärna. Jag köpte
min första systemkamera hösten 2009 det var en Nikon D3000 därefter har jag även haft en Nikon D5100 och en Nikon J1. Idag fotar jag med min älskade skatt Canon 7D som min älskade man kom hemsläpandes med under min semester, sommaren 2013. Det jag fotar mest är mina barn, vänner
samt deras barn så det blir mycket porträtt men jag har även ett par bröllopsfotograferingar i bagaget.

Skulle du vilja bli fotad av mig är det bara att slänga iväg ett mail med önskelmål.
Eller lämna en kommentar så ska vi säkert komma överens.

 

Kika gärna i mitt arkiv. Där det finns massor av bilder i olika kategorier.


[email protected]

Jag finns även på Instagram Carolinevnilsson heter jag där.

Trackback

RSS 2.0