Julfint.

Nu är det julfint hemma hos oss. Stjärnor och stakar har fått ta plats i fönstrena. Jag
sparar dock julgardinen i köket till en annan dag. Krafterna tog slut. Gick och la mig
vid 07:45 imorse och sen tänkte jag att jag inte skulle sova sålänge så jag skulle
kunna somna ikväll, så jag gick upp 13:00 men det var ju inte lönt, för bara någon
timme senare så ringer dom och måste ha ut mig akut 2 nätter till. Hej tröttmössan!
 
Men det ska nog gå bra, nu har jag ju redan avklarat den första natten bara två kvar
då. Jag minns tiden när jag jobbade natt för något år sedan då tyckte jag alltid att den
andra natten var den värsta, man var sååå trött. Ska bli kul att se hur det känns inatt
efter dryga 5 timmars sömn.
 
Mina böcker från CDON har fortfarande INTE kommit! Av tidigare erfarenhet vet jag att
dom brukar ha ruskigt bra leveranstider men inte nu. Nej, nej, nej här ska väntas jag som
verkligen velat ha något kul att läsa under nätterna. Skit CDON! Det har gått en vecka
sedan jag beställde och när jag kollar upp beställningen så är böckerna inte ens skickade.
Snart avbeställer jag dom och beställer någon annanstans. Hatar sega leveranser.
 
Nä nu ska jag njuta av julstämningen här hemma och vila en stund innan jag ska fara iväg.
Förresten jäklar vad man sover gott på dagen! När andra är trötta och stiger upp till jobbet får
jag krypa ner i sängen och sova min skönhetssömn på nåt vis känns det lite lyxigt, lite som
att man får värsta sovmorgonen fast man då varit vaken hela natten.


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Men usch, fem timmars sömn - stackare. Jag hoppas du lyckas hålla dig vaken under natten.

Haha, ja men då är det okej, så länge man haft snö så får man julpynta. Men inte som här, när tomten kan gå runt i kortbyxor då det är tio plus =P det känns... sådär om du frågar mig ;)

2012-11-19 @ 18:18:28
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0