Liljor.

 
Här om dagen när jag hälsade på mormor hade hon fått en bukett med väldoftande Liljor av sin kärlek.
Jag var tvungen att knäppa en bild på en utav dom som hade slagit ut. Nu funderar jag på hur jag på
bästa sätt ska få hem en lika fin blomsterkvast utan att behöva köpa den själv.
 
"Hjärtat såg du vilken otroligt vacker bukett mormor hade hemma på bordet"
*BLINK BLINK BLINK*
 
Fast egentligen är min man rätt duktig på att köpa blommor, inte så att jag får en bukett varje
vecka men lite då och då händer det att en ljuvlig bukett står här hemma och ser fin ut.
 


Kommentarer
Matilda

sv: Ja de kan jag verkligen hålla med om!! De är ett för stort val i för tidig ålder som kan ändras senare.
Tack så mycket, ska ge allt nu!:) kram

2012-11-08 @ 18:18:26
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0