Pannkakor.

 
Idag tänkte jag var duktig och steka pannkakor, samt göra en ugnspannkaka. Sagt och gjort en hel
massa pannkakssmet blev det och massor av gottigt av det.
 
När jag stod och stekte pannkakor ringde dom från jobbet och behövde få ut något akut inatt. Först
var jag lite tveksam då jag inte hunnit sova eller något och ska orka hålla mig vaken, men vad tusan
det är ju en massa timmar på en natt så jag tackade ja iallafall, så nu blir det att vara vaken ett dygn
utan sömn. Imorgon far jag hem till mamma och sover, så jag får mig ett par timmars sömn.
 
Tur att jag fick sovmorgon imorse och i Fredags somnade jag innan klockan slog 21:00 och vaknade
inte förens 12 timmar senare så lite extra batteri bör man ju ha samlat på sig.
 
Det är evigheter sedan jag jobbade natt sist, det passar inte riktigt i mitt liv när jag har småbarn
men såhär vid akuta fall någongång ibland kan jag faktiskt ställa upp på det.
 
Nu ska jag strax beställa en mumsig kebabpizza! Allt pannkakstjoffs åker i frysen. Perfekta
luncher till barnen när det behövs. Jag brukar som ladda upp med sånt här lite då och då
och det är inte lite jag gör när jag väl sätter igång.
 
Kram♥


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Gud så gott det ser ut! Smart att frysa in!

Tufft att behöva jobba natt också. Men det fixar du lätt!
Kram!

Svar: Ja det är super smart, och smakar minst lika bra när man värmer upp det. Barnen gillar det massor. Det finns ju att köpa färdiga pannkakor i frysdisken, men det är ju så billigt och enkelt att göra själv så det är ju onödigt att lägga pengar på det. Jag steker upp så det finns flera portioner :)
Caroline Nilsson

2012-11-18 @ 19:17:45
URL: http://familyportrait.blogg.se
Koffe

Pannkakor så gott! :D

2012-11-20 @ 19:20:46
URL: http://fotokoffe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0