Så sugen!

 
Jag är så himla sugen på att dra fram julpyntet. Gardiner, stjärnor och stakar, men det
går emot mina principer. I vanliga fall hatar jag att julpynta men nu drar det riktigt i den
där pyntar nerven. Har ju en sån fin gardin till köket som väntar på att hängas upp.
 
Sen har jag för mig att endel stjärnor och stakar försvann efter förra julen så jag vet inte
riktigt vad vi har. Jag kanske borde göra en liten inventering på julpyntsfronten. Men snart
är det Första Advent och då får man pynta tror endå jag ska tjuvstarta kan inte hålla mig.
Hehe tycker ni jag är tjatig? Nämnde ju i förra inlägget hur sugen jag är, speciellt nu när
man ser att fler och fler plockar fram pyntet. Jag ser det i var och varannat fönster nu.


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Huwa! Vänta i alla fall till helgen innan första advent ;P Jag blir galen på alla som sätter ut sina tomtar på trappen och glitterlampor i fönstren och runt balkongräckena redan. =P

Det är en sak om det är advent eller om det för huvudtaget är SNÖ på marken :P Nu har vi tio plus så jag antar att känslan inte nått mig ännu ;)

KRAM!

2012-11-18 @ 23:22:28
URL: http://familyportrait.blogg.se
Monica

Jag satte upp adventsljusstakar nu i dag. Fina till det lite. Vi bor ute på landet och det är så mörkt här och jag tycker det är så mysigt med ljustakarna så jag struntar i vad folk tycker.

2012-11-19 @ 11:05:18
URL: http://monicasdal.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0