Sista natten nu!

Nattfika på jobbet.
 
Åh jag har varit så trött hela dagen, sen jag gick upp ur sängen vid 14:00 tiden.
Det tar verkligen på krafterna det här, men imorgon går jag av. Jag gnällde ju
en smula på att böckerna inte hade kommit igår, fick ett sms vid 22 tiden att dom
nu var skickade och idag låg dom i brevlådan. Tackar! Typiskt bara att jag köpte
en annan bok igår som jag nu har börjat läsa, vill ju läsa dom här på engång.
 
Idag kom Loke hem från förskolan med ett plåstrat finger. Han hade visst råkat
ut för ett litet missöde med en kompis på förskolan. Han var inte så glad och
planerade en hämnd. För ett tag sedan slickade Loke på en stolpe utanför
förskolan och fastnade med tungan/munnen nu säger han att han ska säga
till kompisen att h*n ska slicka på stolpen så h*n också får blod... Tokiga unge.
 
Igår åt jag min första Saffranskuse. Älskar namnet haha. Maria Montazami.
Den var sååå god. Har två kvar som jag ska mumsa på inatt.
 
Nu är det strax dags att gå iväg. Sov så gott!


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Men gud, sov mer kvinna! Jag skulle vara helt slut om jag bara sov till två om jag jobbat hela natten :p Vilken krigarkvinna du måste vara som pallar med :)

HAHAHA, rätt ska va rätt, klart grabben ska ha hämnd på "hens" handling ;P

KRAM!

Svar: Jag kunde inte sova längre än till 14:00. Jag sover ju hemma hos min mamma när jag jobbar natt eftersom att min man för tillfället är hemma med barnen. Hemma hade jag inte fått sova alls, så att få sova hemma hos mamma till 14:00 är ju helt okej ;) dock hade jag kunnat sova ett par timmar till om inte min bror hade smält igen ytterdörren med en jäkla smäll där vid tvåtiden... Men nu får jag snart gå hem och sen vet jag inte när det blir nattjobb igen :)
Caroline Nilsson

2012-11-20 @ 20:50:36
URL: http://familyportrait.blogg.se
Therese mamma till Alicia och Tindra

Jo det stämmer! Vi kommer att gå skilda vägar så fort T har hittat en lägenhet eller om jag hittar nåt. Lite tragiskt! :/

2012-11-21 @ 10:42:12
URL: http://youremyangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0