Tisdag.

 
Ja den här dagen har ju sprungit iväg den också. I förmiddags besökte jag min kära
mormor. Det har som blivit en tradition. Träffar henne i princip varje dag, gör jag inte
det får jag en smula mommo-abstinens och måste haffa telefonen för att slå henne
en signal. Min mormor är fin hon på alla sätt och vis. Igår köpte jag henne två paket
kaffe måste ju bjuda igen för alla de koppar hon har kokat till mig ;) Idag spelade vi
Yatzy jag vann 3 av 4 gånger. Vilket betyder att hon bara hade tur de där sista spelet.
 
Efter besöket hos mormor for jag och barnen ut på byn och "plockade" ihop en kvast
blommor till min kära vän Lovisa som fyllde ljuva 25 år igår. Lovisa bjöd på fika och
barnen lekte. När vi skulle hem så gömde sig F&L under bordet i Alvas lekrum dom
skulle minsann INTE följa med hem. Jag lockade med nytt lack på naglarna och då
jäklar kröp dom fram som raketer och ut i bilen. Loke fick gröna naglar och Freija
valde orangea med apelsinlukt. Ikväll tänkte jag fixa mina egna. Har faktiskt inte testat
den där GelLacken på mig själv ännu. Bara på mamma och mormor. Mormor är så
nöjd med sina så hon ska ha nytt lack inför dansen i December ;)
 
Ikväll ska jag hämta mitt nya hus. Yes jag har köpt hus igen, ja okej ett dockhus mina
älskade små gryn har ju totalförstört det första jag köpte så nu är ett nytt på intågande.
 
 


Kommentarer
Mamma Wild ♥

vilken söt bild! :}

Svar: Tack så mycket :)
Caroline Nilsson

2012-11-06 @ 15:59:07
URL: http://mammawild.blogg.se
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Nagellack med apelsindoft? Say what? :P Jag som trodde alla nagellack hade en stark äcklig nagellacksdoft =P

Och var köper man väldoftande nagellack någonstans ? =P

Supervacker bild för övrigt. ^^ Men det är det alltid i din blogg.

Svar: Märket på nagellacket heter MIYO och det finns i massor med olika dofter. Läste någonstans att man kan beställa det från Eleven.se själv köpte jag det i en närliggande liten butik här i norr ca pris på dom är 35 kr också så det är ju inte dyrt heller.
Tack för kommentaren om bilden, den är från i somras då vi besökte Norge. Här står kidsen på gränsen mellan Sverige och Norge. Snö i ryggen och barmark framför sig :) Härliga kontraster.
Caroline Nilsson

2012-11-06 @ 18:59:06
URL: http://familyportrait.blogg.se
Linnéa- Blev mamma som 17åring

Visst är dom! Dom går lös på 1595:-

2012-11-06 @ 22:47:44
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
Linnéa- Blev mamma som 17åring

Ja det är nackdelen med dessa jc-skor att dom måste kosta så mycket, tur jag har personalrabatt annars hade nog gubben i huset blivit galen (eller ska vi säga galnare) haha

Svar: Attans! Kanske får önska mig dom var jultomten ;)
Caroline Nilsson

2012-11-06 @ 23:15:36
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
Linnéa och Ebba

Gud vad fina! :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Caroline Nilsson

2012-11-11 @ 11:23:05
URL: http://www.linneadjurstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0