Tomten.

 
 
Idag har vi träffat tomten för första gången i år. Loke var reserverad men Freijsan var framåt som bara
den. Kan tänka mig att tomten måste börja sin julturne i tid för att hinna samla in alla önskelistor till
jul. Idag var det Vistträsks tur att få besök av tomten, det var en charmig tomte men en hel massa
lurv i ansiktet.
 
Nästa gång tror jag tomten och hans önskelistinsamlingsturne är i Storforsen på julmarknaden, eller
har vi tur så kanske hans rent av kommer på skyltsöndagen.
 
Jag är så himla sugen på att plocka fram stakar och stjärnor, men det känns lite tidigt än. Kanske
det får bli nästa helg iallafall och sen ska jag ju sätta upp min nya fina julgardin i köket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0