Torsdag.

Idag har vi varit hem till Faster och Morbror och rensat deras kakfat (Läs Freija & Loke).
Själv drack jag en kopp kaffe och så spelade vi DS och andra spel på Morbrors Tab.
Loke har tjatat sen imorse att han ville ut och sladda med morbror racerbil ;) så Loke
fick sig en tur och vi fick ett gott skratt när ungen vräker ur sig "Sladda hela bilen åt
helvete, henke!" Ja man ska inte skratta, men det var otroligt svårt att hålla sig. Vart
fick han det ifrån. Himla tokunge! Först ska han be en kompis slicka på en stolpe och
nu ska han sladda åt helvete. Ja han växer min kille och han snappar upp både det ena
och det andra. Både bra och mindre bra saker ;)
 
Jag satt och kollade på bilder här om dagen. Loke är ju en väldigt bestämd kille som
vet precis vad han vill och vad han tycker och jag tycker det syns så väl på alla bilder
att han har det i sin personlighet, den där bestämdheten.
 
Tösen är ju också väldigt bestämd i det mesta. Gärna vill hon bestämma om allt och
över alla här hemma, men det får hon givetvis inte alla gånger.
 
Igår gick jag ju av min sista natt, jösses så svårt jag hade att sova inatt, även fast jag
inte sov speciellt länge på dagen igår. Jag låg och snurra i sängen hela natten. Hoppas
att jag får mer sömn inatt.
 
Under veckan har det dykt upp massor med jobb runt juletid. I år fick jag den stora
äran att jobba på självaste julafton. Kul jul, men någon måste ju göra det också.
Sen jobbar jag även annandagen och juldagen. Jag jobbar i alla fall inte kväll så
jag får fira dagen på jobbet och kvällen hemma.


Kommentarer
Matilda

sv: Haha en sådan deal tackar man verkligen inte nej till!!:D

2012-11-22 @ 20:43:28
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0