Depend GelLack.

Åh jag är super snugen (sugen) på att testa detta nya set från Depend. 469 riksdaler
går det loss på. Det är gelelack för naglarna som tydligen ska sitta mycket bättre än
vanligt nagellack upp till 2-3 veckor. Gellacket ska härda under en led-lampa i 30 sek
och man målar i 3 olika steg. Har väntat på att detta ska komma ut på marknaden och
nu när det är här känner jag mig en smula snål.
 
Dessutom har jag ju i skrivande stund gele på min vanliga naglar som jag måste fila ner.
Antingen själv, vilket tar massa tid med en nagelfil eller så måste jag gå tillbaks till hon
som satte dit gelen. Jag har aldrig tidigare haft gele på mina naglar så jag är en smula
oroad över hur mina naglar kommer se ut när det är borttaget. Jag hade ju långa naglar
redan innan som jag bara förstärkte med gelen. Känns lite som att jag skulle ha väntat
på att det här kitet kom istället för att göra gelenaglar men det är lätt att vara efterklok.
 


Kommentarer
Elin Nygård

Nä, nu känner jag mig dum som inte kollade längre ner i bloggen.
Men en fråga kvarstår, vart köpte du det ? :)

2012-11-01 @ 17:08:50
URL: http://tajkonfamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0