Dirty Dancing.

 
När vi var i Stockholm förra månaden var ju jag och min bonusmamma och såg musikalen
Dirty Dancing på Chinateatern. Jag tänkte att jag kanske skulle skriva vad jag tyckte om den.
Handlingen var ju precis som filmen, jag tror inte dom hade missat någonting. Alla som
medverkade sjöng och dansade jätte duktigt. Dock blev jag lite besviken på en utav
huvudkaraktärerna "Johnny" när jag sett filmen har jag sett det som att han är ett par år
äldre än Baby, en lite sådär "förbjuden romans" med lite åldersskillnad. Det kanske
bara är jag som ser det så men men till saken jag tycker han som spelade Johnny
såg så himla ung ut, dom var liksom jämngamla. Dessutom var han inte alls lika snygg
men tjaa vad kan man begära det är ju faktiskt helt andra skådespelare.
 
I det stora hela så tycker jag att den var helt okej, lite lång men helt klart godkänd.
 
Extra kul var det ju att Häxan surtant från Bolibompa var med ;)
 


Kommentarer
Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Ha ha já han var verkligen hur nöjd dom helst..speciellt att han fick raka in en blixt och en regnbåge =)

har varit sugen på att se Dirty Dancing..kanske man ska se den när man far ner till storstan nästa gång =)

Svar: Vad gulligt! Ja du borde verkligen se den musikalen den var helt okej.
Caroline Nilsson

2012-10-17 @ 22:12:17
URL: http://ninniejohanna.vimedbarn.se
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Jag har alltid sett dem som jämngamla.. Men det kanske bara är jag =P Måste nog kolla på filmen igen nu på senare tid för att kanske ändra uppfattning =D

Haha häxan surtant i Dirty Dancing... that's odd! ^^

Svar: Ja man ser ju som på saker olika :) Haha ja det var lite kul att Häxan Surtant var med, hon var mamma till baby om jag inte missminner mig.
Caroline Nilsson

2012-10-18 @ 22:38:06
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0