Jul, jul strålande jul.

 
Idag har jag beställt en julgardin till köket. Gillar färgerna, inte sådär typiskt juliga utan
lite mer neutrala men ändå lite tomtiga. Jag vill inte ha rött, rött, rött. Den här kommer
bli superfin i köket. Jag är egentligen inte så mycket för julpynt överhuvudtaget. Tycker
bara det är omständigt med allt pyntande för en ynka månad, men det är klart att det är
mysigt, jag älskar julen, gemenskapen och julafton men all fixande där innan det är
inte riktigt min melodi.
 
Påtal om julen så satt jag igår och slog in 10 st julklappar. Vi började köpa julklappar
för ett tag sedan, så skönt att vara ute i god tid. Jag tycker det är jätte lätt att hitta bra
klappar till Freija, men till Loke, ja killar över huvudtaget är det jätte svårt. Dock var han
lite butter på sin födelsedag att han inte fick allt Blixten Mcqueen lego som han önskat
sig så två av dom han önskat ligger nu inslagna i skåpet. Det är så kul med barn, Loke
satt och pekade i legokatalogen "Den här fattas, och den här måste jag ju ha".
 
Nu har han sagt att han skulle behöva en rosa och en gul bil också. Vi får väl se vad
jultomten hittar på...


Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin ♥

Den var jättefin! Vart är den ifrån? :)

Svar: Den är från Jotex :) och super billig var den också. Dom hade mycket fina nyheter nu.
Caroline Nilsson

2012-10-10 @ 19:47:10
URL: http://feliciasbebis.blogg.se
Johanna - Mamma till Ellahjärtat

Nu har jag fixat det men det finns knappt några inlägg. Vi måste ses snart <3 Jo, hur jobbar du på fredag? Tänkte att jag kanske jobbar i krokarna och kan komma och titta på det?

Svar: Annars kan jag ju höra av mig imorn vet ju inte vad det blir för tider på introt på nystället :D Vet bara att det är en delad.
Caroline Nilsson

2012-10-10 @ 22:18:44
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0