Min lilla musiktjejja.

 
"Mamma ta kort när jag står såhär, visst är det tufft?"
 
Hon är för go min gullunge. Dom senaste veckorna har hon verkligen börjat intressera
sig för musik. Hon sjunger med i alla låtar hon hör och hon älskar Stiftelsen. Hon har
fått en stereo på sitt rum där hon poppar och sjunger för fullt. Hon påminner så om mig
när jag var liten jag kunde ägna flera timmar åt att stå inne i mitt rum och sjunga till
musik och ha små konserter för mig själv :)
 
Hon har fått Stiftelsens skiva, men som den ansvarsfulla förälder jag är så bad jag P
tabort en utav låtarna som inte är så barnvänlig ;) Vore inte så kul om hon gick och
nynnade på den låten på förskolan. Haha. Favvolåten är såklart Vart jag än går.
Själv har jag fastnat Du är ju allting den är himla bra.


Kommentarer
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Lilla godingen! Kul att du vill skriva mer i bloggen! Jag gillar dina foton, men jag tror att din blogg blir ännu mer intressant om du delar med dig mer av tankar och saker som händer er! :-)

Kramar

2012-10-10 @ 19:30:17
URL: http://byvanilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0