Snowflings ;)

I förmiddags när jag stod på jobbet så såg jag hur dom första flingorna för i år föll från
himlen, så mysigt! Bättre med snö än regn, men det lär nog inte stanna sålänge. Det
snöar då för fullt fortfarande och lägger sig som ett täcke över vår fina by.
 
Förövrigt börjar magen att kännas lite bättre, medicinen kanske börjar verka iallafall.
I Söndags var jag uppe i ett enda kaos! Ont i magen och sen en introduktion på det.
Jag gick en delad tur när jag gick hem på timmarna höll jag på att bryta ihop totalt
då är det tur man har en sådan fin mamma och vänner som orkar lyssna på mitt
gnällande. tack för att ni finns mina hjärtan♥
 
Allt känns iallafall lite bättre nu och jag fortsätter att inte stressa fram. Imorgon är
jag ledig också, då ska jag unna mig nagelfix och så måste vi köpa vinterskor till
barnen. Har redan spanat in vilka det blir för i år. Ska även köpa ett par till mig själv.
 
Kram
 
 


Kommentarer
Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Oj redan snö, ser ju ut som vinter, men inte redan får vara höst ett tag till tycker jag ;-)
Har en fototävling inne hos mig som du gärna får vara med i http://lottizdays.blogg.se/2012/october/fototavling-tavla-med-din-basta-hostbild.html

2012-10-16 @ 19:47:56
URL: http://lottizdays.blogg.se
♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

NEEEEJ är det sant?? SNÖ!!
Va skumt...ja snart kommer den väll hit också ;)
kram

2012-10-16 @ 20:58:49
URL: http://treblirfem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0