Anställning.

 
Ibland blir allting bara så himla bra! I förrgår fick jag veta att jag får förlängt på mitt vikariat t.o.m den 31 Augusti, det innebär även att jag nu går över på månadslön. Jag har det bästa schemat man kan tänka sig som förälder. Jag jobbar natt och skiften ser ut såhär. 3 nätter ledig en vecka 4 nätter ledig en vecka förstår ni vilken underbar sommar jag kommer få? Till råga på allt så får jag semester. Hela 17 dagars semester! Och det mina vänner har jag inte haft sedan sommaren 2008 då jag var föräldraledig.
 
När jag är ledig varannan vecka kan jag ju även hoppa in och jobba extra då det behövs om jag känner för det. Nä ibland blir liksom allting extra bra. Lyckan är obeskrivlig♥
 
Nu fattas det bara att jag och mammsen drar hem drömvinsten på Lotto ikväll hehe men man ska väl inte bli girig ;) förra Lördagen vann vi faktiskt, hela 20 kronor!
 


Kommentarer
Ida

STORT grattis! vad härligt.. :-)

Svar: Tack, ja det var verkligen super! :) Vart ska du jobba i sommar då?
Caroline Nilsson

2013-04-20 @ 23:24:46
URL: http://rockinshoes.blogg.se
Ida

det blir faktiskt almen hela sommaren.. riktigt kul och spännande.. :-)

Svar: Hade inte jag blivit erbjuden det här skulle jag också varit på almen. Har ju varit där i åtta somrar. Blir ju lite konstigt nu då man inte är där, men jag kan ju kanske hoppa in extra någon dag :D
Caroline Nilsson

2013-04-21 @ 21:02:47
URL: http://rockinshoes.blogg.se
Ida

jaha, du ska inte vara på almen! det hade jag nästan tagit förgivet.. ;-) men det är ju bra med lite miljöombyte.. ja absolut! vi lär säkert höra av oss.. :-)

2013-04-21 @ 22:21:24
URL: http://rockinshoes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0