Bebis.

Inatt drömde jag att vi hade en liten bebis. En pojke var det. Kanske att det var Loke ändå. Hur som helst hade jag och bebisen badat och när vi gick upp ur badkaret så sa bebisen "PAPPA!" Helt klart och tydligt fast den bara var 3-4 månader kort därefter sa bebisen "I Love You!" nästan med såndär datagjort dockröst. Märklig dröm. Samtidigt har jag hela natten drömt att jag fyller år idag. Snacka om snopet när det är över ett halvår dit, ja 2014. Ibland kan drömmar bli sådär jobbigt intensiva. Dom ger sig liksom inte dom bara maler på... Nu var ju inte detta några jobbiga drömmar så, men en smula besviken blir man ju när man vaknar och varken fyller år eller har en gosig liten bebis att lukta på!
 
Jaha tänker ni nu, Nilssons planerar en nr 3! Nu ska skvallret gå, hej bara!  Men se det gör vi inte! Det ligger absolut inte rätt i tiden men någon bebis, men det är väl klart om vi får äran och tiden i rätt takt framöver så varför inte. Framöver är inte imorgon, nästa månad eller om ett halvår. Framöver är framöver! Vi pratar år. Vi pratar en mini sladdis.Förresten vill inte Loke ha några småsyskon han vill ha en ORM!
 
Synd bara att resterande 3 familjemedlemar är så ruskigt rädda för ormar, så det blidde inte det heller.
 
Bilder ifrån förra våren -12.


Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Låter jättebra :) Är ju superviktigt att hjälpa till. Och det känner jag är extra viktigt nu när man har en bebis kring bröstet hela dagarna :P Man hinner ju inte riktigt allt man vill, vilket är helt förklarligt ;)

2013-04-12 @ 22:15:57
URL: http://idamli.blogg.se
Mamma

Jag håller med Loke en orm får det bli!!haha gulle!

Svar: Du kan köpa en orm så kan Loke hälsa på hos dig och gosa med den ;)
Caroline Nilsson

2013-04-13 @ 09:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0