Lilltuttan ;(

 
Fick ett samtal från förskolan på morgonen det var bara att hämta hem barnen då Freijsan hade kräkts en smula. Nu verkar hon dock hur pigg som helst när jag hämtade henne så sprang hon ut i bilen glad i hågen. Tur man har världens jäkla finaste vänner. Dessi kom med bil och hink och hämtade oss. Jag visste ju inte om lilltuttan skulle orka gå hem. Fast det hade hon nog gjort. Just nu sitter hon i soffan och kollar på film med Chili som stöd ;) Jäkla gullkisse det där. Han och Freijsan dom håller ihop.
 
Nu har jag även för första gången som förälder anmält VAB. Tänk va lilltuttan är 5 år och det är första gången jag måste ta ut VAB. Försäkringskassan gillar nog mig ;) jag är inte så krävande, skämt åsido.
 
Imorn skulle jag ju också ha jobbat men vi blir hemmavid. Så jäkla typiskt att hon blir sjuk när jag idag var på ett ställe som jag inte varit på, på jätte länge känns så fel att tacka för sig efter en timme, men vad tusan ska man göra? Familjen och barnen framför allt! Förskolan vill ju inte ha några sjuka barn där.
 
Tack och Adjö spysjuka DÖ!


Kommentarer
Dessi

Klart man ställer upp om man kan :) <3

Svar: Du är bäst vännen <3 Vad skulle jag göra utan dig? :)
Caroline Nilsson

2013-04-04 @ 10:41:12
URL: http://desireeberg.blogg.se
Felicia - Mamma till Melwin ♥

Hoppas det inte är mer än så!

Svar: Hoppas jag med! Men hitills ingenting sen jag hämtade henne från Förskolan :D GLAD MAMMA! Snacka om att man sätts på prov, och inte fasen är karlsloken hemma heller... långt ifrån... men det här går nog bra.
Caroline Nilsson

2013-04-04 @ 12:25:34
URL: http://feliciasbebis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0