Oh my gadd!

Igårkväll skulle jag försöka vara vaken så länge som möjligt så att jag skulle kunna sova sålänge som möjligt idag. Lyckat! Somnade strax efter 00:00 och vaknade ca 10:30. Känns jäkligt lovande när man ska jobba 16:00-07:00 ikväll/natt. Jag har blivit en kvällstrött människa som istället är morgonpigg. Önska mig lycka till det kan behövas. Hehe. Jag har verkligen en galen arbetsvecka framför mig.
 
Vilket tråkigt väder vi har fått igår spöregnade det. Det var väl typ den andra regnskuren för i år. Vaknade för några veckor sedan av att regnet droppade utanför fönstret. Så mysigt! Luften blir så frisk och klar utav regn. Tråkigt men mysigt :) och regnar det så borde ju snön försvinna fortare.
 
Förresten fy tusan vad dålig jag är på att lägga in bilder från kameran. Knäppte ett par fina på lilleman igår när han satt i badkaret det var ett fantastiskt ljus från badrumsfönsret och han spexa på som aldrig förr. Ska försöka lägga upp dom idag, om tillfälle ges ;)
 
Förresten fick ett sms av min far igår natt...
 
 
"Engång gårdare alltid gårdare, man sviker inte"
 
Hehe just nu ser det ju inte så ljust ut för Luleå två förluster så den gul, röd, blå skämskudden kanske består trots allt. Dessutom tycker jag att pappsen ska vara nöjd över att jag fortfarande hejar på Finland i Hockey VM som strax drar igång.
 
 


Kommentarer
Matilda Blom

sv: Haha jag är som dina barn, kan kolla på avsnitt, filmer hur många gånger som helst utan att tröttna. Kollade på samma film varje kväll i flera veckor haha för den var så bra!:)

2013-04-15 @ 13:41:42
URL: http://matildablom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0