Så sjuk!

 
Eller inte! Jag har i princip inte sett ett tecken på sjukdom sen jag hämta henne från förskolan igår förmiddag. Hon fick Coca cola när hon kom hem det fick man ju själv då man var sjuk när man var liten och hade ont i magen. Sen fråga hon efter godis, fika och popcorn! Eh... det brukar man ju vara sjukt sugen på om man är illamående eller har ont i magen. Visst? Hon och Loke delade iaf på lite popcorn till filmerna vi plöjde igenom under eftermiddagen och kvällen. Men vi tar det säkra före det osäkra och stannar hemma från jobb och förskola.
 
Hon var så hemskt rolig igår tösabiten. Vi kollade på Norska Karlsson på taket och hon utbrister "Ja men katten mjauar iallafall på Svenska" Haha undra om katter mjauar i olika språk? ;) Sen så deklarerade hon för Loke om hur himla sjuk hon var "Jag har faktiskt en allvarlig sjukdom! så jag måste sova på soffan inatt, tyvärr" Haha. Hon och Loke sov i sina sängar som vanligt. Energin till att bråka och jäklas med varandra fanns under hela eftermiddagen och kvällen så då fick hon minsann sova i egen säng också. Inte ett sjukdomstecken. Igår spelade vi även Memory det där på bilden. Sååå mysigt vem tror ni vann? FREIJA såklart. Loke han bara fuskar tror han är lite för liten det är så många bilder.
 
Nu är det helg ljuvligt! Tror vi ska gå ut på gården och leka sen, eller ta en promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0