Äntligen Fredag.

Jag har ju haft helg hela veckan men det blir ändå inte riktig helg förens mannen är ledig med oss. I helgen har jag planer på att "höstfotografera" barnen. Bara ladda upp med en stor lockpåse karra så kanske det går vägen om vi tar det på Lördag. Här uppe har ju faktiskt löven börjat gulna och falla av träden nu. Hur ser det ut i resten av Sverige? Kallt är det på morgonen också. Jag som alltid sover med balkongdörren öppen håller ju på att frysa ihjäl på morgonkvisten när det är dags att gå upp. Brrr!
 
Nästa vecka blir en grymt stressig vecka som om det inte var nog med nattjobb Mån-Fre det är även två kurser på körskolan ja de ska märkas att man lever ;) hehe.
 
I Onsdags var jag på hygienutbildning i 4 timmar, obligatoriskt för oss som jobbar. Fy och blä för prat och baciller och jäkulskap. Gott folk, glöm fööööör fan inte att tvätta händerna! TACK...
 
 Höstbild från förra året.
 
TREVLIG HELG!


Kommentarer
Josefine Bjarnolf

sv: Tack så mycket :)
väldigt fin bild!

2013-08-31 @ 17:10:03
URL: http://josefinebjarnolf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0