Bilbingo.

Igår var jag, morsgrisen och mormorsgrisen (tre generationer) på bilbingofinalen i Antnäs. Jösses så mycket folk. Dom yppade något om att det var rekord med folk där och det tror jag nog det var bilar tame tusan överallt och vi var inte hemma förens klockan slagit 23:30. Man var gode trött. Jag gick ju av helgens arbete 07:00 på morgonen sen sov jag 3 fjuttiga timmar och så iväg på bilbingo med tanterna där ;) Mormor hade gjort super goda smörgåsar som gick åt som smör i solsken nästan innan första gamet.
 
Himla kul var det också för i bilen framför oss satt det två riktiga tanter! Lovisa och Catrin hehe och oss imellan dom vann ingenting... HA HA! ;) Nä skämt åsido det gjorde tame tusan inte vi heller.
 
Man kanske får fara någongång till till Måttsund och lira det är ju där vinsterna finns. Det har man ju själv fått erfara hela två gr. Där brukar det ju vara bingo inpå höstkanten sept, okt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0