Bloggstrul & bildjobb.

 
En bild från förra hösten
 
Igår såg jag att det hade blivit någon vajsing med kategorierna det fanns hela TRE kategorier med namet "Freija Och Loke" så det var ju bara att sätta igång och sortera om. Vilket jobb, men nu verkar allt vara som det ska igen. Funderar på att jobba fram en ny design. Har ju haft den här ett bra tag nu, men det är ju så himla pilligt och tråkigt, pill och sånt är inte min starka sida.
 
Hela veckan har jag jobbat med bröllopsbilderna lite pö om pö när tiden har funnits men snart är det klart. Jag ser fram emot att få leverera dom till brudparet. Det blev ett par fina bilder iallafall dom jag hunnit med hitills. Hoppas verkligen att dom ska bli nöjda, har ni tur kanske jag får visa upp någon bild här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0