Ett skumt möte...

 Träffade en tant igår när jag var påväg hem till Camilla.
 
Tanten - Nämen Hej! Och du blir bara längre och längre...
Jag - Okej?!
 
Måste säga att det kändes en smula diffust det var ju ett bra tag sen jag slutade växa på längden om jag säger så. Jag har hållt mig på mina 158 cm ovan jord ett bra tag och jag lär ju inte bli så mycket längre. Kortare kan man väl dock bli med åldern men det dröjer nog ett tag...
 
Tanten måste ju ha blandat ihop mig med någon annan... förmodligen någon yngre som fortfarande är på tillväxt... ja jag säger ju det inte en kotte skulle gissa på att jag är 26 år! Skönt när man bli gammal.
 
// Tant på tillväxt även efter 26....
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0