God morgon!

 
Denna vecka vankas det nattjobb Måndag till Fredag. Så jag vaknade för en liten stund sen, sitter och äter frukost framför datorn. Efter det ska jag nog försöka vila en stund till. Börjar ju klockan 16:00 idag och går av 07:00 imorgon så lite vila vore inte helt fel ;)
 
Vilken fullspäckad helg vi har haft. Jag hade en bröllopsfotografering i Lördags förmiddag sen for vi till Skellefteå och bodde på hotell med barnen och Söndag då vankades det kalas för barnens kusin Nova som fyllde 2 år. Vi har då haft det vi har gjort om man säger så. Känns nästan som att man taggar ner litegrann när man börjar jobba, det är något speciellt med den här jobbveckan man går alltid ner i något sorts lugn och skärmar av omvärlden en smula. Sover man inte så jobbar man, för man hinner inte så mycket annat. Jo såklart, man hinner träffa familjen ett par timmar på em/kvällen och den tiden är guld!
 
Jag ska försöka få upp lite bilder under veckans gång. Men annars så hörs vi nog till helgen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0