Körkorts update!

Igår gjorde jag synkontrollen för körkortet.
 
"Utan glasögon är du ju BLIND! Men med glasögon ser du ju glasklart"
 
Nu ska jag bara vänta på att få allt godkänt sen jäklar är det gasa gasa som gäller ;) Känner mig så sjukt peppad för det här nu. Det är verkligen dags och på mina villkor. Min längtan efter körkort inte för att någon annan tycker att jag BÖR ha ett körkort det är jag som vill och jag kommer kirra det galant!
 
Såfort jag fått papprena ska jag anmäla mig till den där Risk 1an utbildningen och sen ska jag och mannen gå handledarutb så vi får tuta och köra tillsammans ;D Yeah! Sicket dreamteam!
 En pussbild från 2006 på mig och mannen i mitt liv.


Kommentarer
Emma pelosio

Va duktig du är... Körkort är det bästa som finns! Lycka till med allt <3

Svar: Tack! Det känns så jäkla bra att ha bestämt sig :)
Caroline Nilsson

2013-08-20 @ 10:07:39
URL: http://emmapelosio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0