Syskonkärlek.

Visst ser storasyster lycklig ut på bilden, i själva verket
är dom mitt uppe i ett syskonbråk.
 
Ikväll ska jag iväg och gästspela på mitt gamla jobb. Kul att få hoppa in lite extra. Ska även dit och jobba imorgon en dagtur. Så kidsen får vara på förskolan imorgon fast dom och jag egentligen skulle vara lediga, men sen har vi en ledig helg att se fram emot, vi ska ju fara och bo på hotell på Lördag hela familjen efter att jag har fotat ett brudpar. Måste säga att jag är lite nervös inför fotograferingen men det tror jag betyder något bra skulle man inte vara nervös så skulle det ju kännas knasigt. Men det ska bli himla kul.
 
Igår fotade jag lilla Gry 4 dagar gammal. Jisses vad fort man glömmer hur små dom är. Så liten och ömtålig. Jag ska bjuda er på ett par bilder senare. Snart är det dags att cykla till jobbet. Idag kommer mamma och vaktar barnen tills mannen har kommit hem från jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0