- Det står en påse i hallen!


Här om dagen när mannen varit och köpt pizza så sa han "Det står en påse i hallen" och där i fanns ytterligare en grej jag önskat mig i julklapp som han inte orkat slå in och gav mig i förskott.
 
 
Dålig bild men dom är sååå snygga! Såg dom på Handplockat för ett tag sedan och dom bara skrek köp mig för in din lilla fossing i mig ;) och så blidde det. Lööööve♥
 
 
Och en till bild på vår fina hallsoffa som jag också fick. Han är fasen bäst på överraskningar min karl.
Tusen tack älskling!


Kommentarer
Mojmoj

Är det PLATTAN Nilsson som sitter bakom påsen.....

Svar: Haha yes! ;)
Caroline Nilsson

2013-12-23 @ 14:10:54
LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥

Men vilken karl du har!! :D

Svar: Ja han är underbar ❤️
Caroline Nilsson

2013-12-26 @ 18:37:51
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0