Choco latte.


I vanliga fall är jag en riktig kaffedrickare men nu är det lääänge sen jag kunde njuta utav en kopp. Fy bubblan så äckligt det är. Jag kan i princip bara dricka Oboy, vatten och Choco latten ovan. Läskedrycker är inte ens att tänka på fy. Har inte ens druckit ett glas julmust trots att vi är inne i juletider nu.
 
Sen så får jag kväljningar av att snyta mig och att nysa. Galet! Haha. Denna graviditet har verkligen varit den värsta hitills av mina tre som jag gått igenom. Illamående, huvud ont och trötthet. Mitt mående går verkligen från dag till dag. Minns att det var liknande när jag väntade Freija, med Loke märkte jag ju knappt av att jag var gravid förutom att magen växte. Då hade jag inga som helst problem.
 
Men man ska inte klaga världens finaste lilla pyre ligger ju där inne i magen och växer till sig. Blivande storasyster och storebror tjafsar och dividerar hela tiden om hurvida det är en S eller en T i magen. Blir det en flicka så är vi ju i majoritet här hemma och blir det en pojk så blir det tvärtom. Viktigt, viktigt för framtida familjeråd minsann! Jag har köpt en bok till dom i julklapp om att få syskon det ska bli kul att läsa och bläddra i den tillsammans med barnen. Imorn går vi in i vecka 15♥


Kommentarer
Terése

Ååå, det där illamåendet alltså, avundas dig inte :P Får hoppas det går över snart :)
Själv hade jag en hemsk graviditet, vill inte göra om det. Får se om jag ändrar mig dock ^^

Ps: Den där Choco Latten måste jag ju bara prova.

2013-12-22 @ 22:31:26
URL: http://bouvierbaby.se
Emma

vad är det för bok?? jag vill också köpa en till Novis

Svar: Kommer inte ihåg riktigt vad den hette men imorn vet jag :D den var orange/röd på omslaget och skriven av Astrid Lindgren har jag för mig :)
Caroline Nilsson

2013-12-23 @ 08:41:11
URL: http://emmapelosio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0