Det var ett tag sedan.

Ja det var ett tag sedan jag satt vid datorn så pass att batteriet var helt ur laddat då den legat och skräpat. Hehe. Idag har jag legat i huvudvärk hela dagen och det har barnet tagit vara på genom att göra allt dom inte borde. Imorse åt dom t.e.x upp sina chokladkalendrar med kommentaren "Vi åt upp all choklad ur kalendrarna då slipper vi ju äta choklad varje dag, det är väl bra mamma?" haha ja vad tusan svarar man på det? Det är ju både rätt och fel på samma gång, men nu har dom då inga kalendrar att räkna ner till julafton med. Skyll sig själva. Samma visa varje år.
 
Idag var jag så sugen på en enklare jultallrik så det blev köttbullar, potatis, brunsås och sill till middag. Mamma, lillebror och barnens farbror M höll oss sällskap till bords.
 
Ikväll blev Lokes rum målat och nu fattas bara tapetsering av en vägg får se när det blir. Tror det kommer bli så snyggt när det blir klart. Vi fick upp hans hyllor idag också. Lokes rum går i turkost och Freijas i rosa. Hej genus... eh nej. Men det skiter vi i för vi gillar´t både föräldrar och barn.
 
 
 
Bjussar på lite instagrambilder i brist på andra bilder.
Carolinevnilsson heter jag där om någon vill följa.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0