Elefanter.

Idag har lilleman fått tapetserat i sitt rum, kanske kan bjuda på någon bild imorn. Lillan har även fått upp ytterligare två hyllor så nu är det ganska klart nu ska det bara fyllas på med lite inredning tycker jag.
 
 
Dessa två söta elefantsparbössor fick följa med hem idag. Egentligen ville jag ha en turkos till Loke men den var så himla ful i själva ihopsättningen så det blev en svart som såg bättre ut. Tycker dom var himla olika i själva ihopsättningen vissa glipade som tusan medan andra gick helt ihop som det ska vara. Svårt att förklara om man inte såg det men sånna små saker kan irritera mig ;)
 
Nu ska jag spana runt på nätet litegranna och sen blir det sängen.
God natt.
 


Kommentarer
Johanna

Måste komma och kika!!

Svar: Ja det tycker jag faktiskt ;)
Caroline Nilsson

2013-12-03 @ 22:47:54
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0