Glöggmys.


Igår var jag och Louise bjudna på glöggmys hos Dessi där jag höll en liten fotokurs för dom, samt tog några få bilder på Louise höggravida mage kan ju säga att det var tur att vi tog dom där bilderna. Egentligen skulle vi fotat på Lördag men det hade vi nog inte hunnit med ;) Vi gjorde det bästa av situationen med dom ljusmöjligheterna vi hade hemma hos Dessi på kvällskvisten.
 
Imorgon är det dags för mig att besöka MVC igen. Besök nr 2 är det som står på tapeten. Jag lovar att uppdatera er. Sen efter MVC så ska jag till soptippen och sen blir det lunch med mamma och barn. Gäller att passa på medan mammsen är i krokarna ett par dagar. Idag vart hon bjuden på middag här hemma. Imorn fyller även min svägerska år. Visst heter det så? Min mans syster? haha är så dålig på sånna där familjära termer och hur gammal blir hon då? Jo hela 25 barre och jag har fortfarandet inte köpt present. Vad tusan ska man köpa? Är sååå svårt att köpa presenter tycker jag.
 
Måste även köpa en 100 kr present eller två á 50 kr till våran julklappslek. TIPS MOTTAGES!
 
Tjing tjong flaggstång.


Kommentarer
Jasmine Lundvall

Mums!! Myysigt

Svar: Ja det var supermysigt! :)
Caroline Nilsson

2013-12-11 @ 20:34:09
URL: http://jxsmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0