God jul!


Äntligen är den här, JULAFTON!
 
Freija vaknade ca 04:00 och insåg att tomten hade varit här. Hon läste på paketen "Till Freija från Tom... TOMTEN!!!" Minen var oslagbar. Ja jag har skrivit från tomten på alla paket fast det är jag och mannen som stått för hela kalaset, orättvist egentligen att han ska få ta åt sig äran tomten alltså när det är vi som gjort oss förtjänta av den.
 
Efter julkalendern öppnade barnen varsitt morgonpaket. Jag och mannen kunde inte komma överens igår om vilket som skulle ligga i strumpan så vi lät barnen bestämma själva vilket dom ville öppna på morgonen och vet ni vad(?) Jag har blivit MORMOR! Till en Lisa Nilsson på 3275g och 47 cm lång. Märkliga siffror precis samma som min egna dotter. Loke öppnade ett stort paket med en dinosaurie vid första synen blev han överlycklig men nu är han och Dino ovänner för att han "skriker" så mycket. Stackars barn.
 
Igår sa Freija nåt kul...
 
- Imorn fyller Jesus år! och vi ska INTE gå på hans kalas!
 
Hoppas alla får en fantastisk jul och att ni riktigt få rå om familj, släkt och vänner
och visst får alla barn en vit jul?
 


Kommentarer
erica björkander

god jul på dej :)

Svar: Tack detsamma!
Caroline Nilsson

2013-12-24 @ 09:21:53
URL: http://bjoorkander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0