Lokes rum.

Lokes söta första foppisar står som prydnad på en hylla.
Det är två lack hyllor i turkos högglans.
 
Söta lådor från H&M och en lampa som ser ut att lysa grönt men den lyser turkost.
 
Här ser ni den fina tapeten och en dörr till en stor gång där man kan leka. På dörren kan man skriva eller rita med tavelkritor.
 
 Ett Lack bord från Ikea även det i tukos högglans. Stolen till höger i bild är en jätte fin höstol med Lokes namn på. Både Freija och Loke har en varsin sådan som dom fått i julklapp av en släkting.
 
 Gardinen är en smula förkort men det ger jag blanka tusan i vi får fixa nya till nästa år isåfall för hur länge ska dom hänga uppe? En månad? Ja då gör det faktiskt de samma ;)
 
Är det något jag fullkomligt SUGER på så är det att fota inredningsbilder. Människor är min grej men jag måste ju ändå få bjuda på en liten kik i barnens rum och här får ni då en titt in i Lokes rum. Freijas får ni se senare. Visst har dom varit duktiga mannen och hans bror Micke. Det är dom som har tapetserat, målat och fixat jag har mest bestämt och valt ut grejerna. Mannen hotade en kväll med att ringa Anders. Jag bah vilken Anders? ARGA SNICKARN! Haha. Bara för att jag inte hjälpte till, men vadå har man tummen mitt i hand så har man jag står för shopping, inredning, och idéer den sista touchen så att säga ;)


Kommentarer
Fie

Gud vad fint det blev!

Svar: Tack! :D
Caroline Nilsson

2013-12-09 @ 16:44:20
URL: http://nattstad.se/fie
Therese

Gud så fint !!!

Svar: Tack! Både vi och Loke är super nöjda.
Caroline Nilsson

2013-12-09 @ 20:23:12
URL: http://www.smakad.wordpress.com
Anonym

Vart har du köpt den söta gardinen med renar på??

Svar: Den är från Jotex. Dock förra årets.
Caroline Nilsson

2013-12-10 @ 03:20:00
Felicia - Konstverk och mammaliv.

Det ser jättefint ut! :-)

Svar: Tack! :)
Caroline Nilsson

2013-12-10 @ 09:21:50
URL: http://feliciasbebis.blogg.se
S

Så himla snyggt! Har tittat på den tapeten åxå (om den kommer från Rusta?) till min lilla sons rum... tycker den är så snygg!

Svar: Ja den är från Rusta 199kr Rullen. Jätte fin! Hade bestämt den här tapeten långt innan bi flytta in i huset :)
Caroline Nilsson

2013-12-10 @ 13:01:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0