Nattugglan checkar ut.


Inatt jobbar jag min sista natt och den 2 Januari börjar jag på nya jobbet med två introdagar och sedan en hel helg på det. Känns som det blir mycket jobb framöver speciellt med två helger efter varandra men det är ju bara nu i början det blir så. Man får hålla ut! :)
 
Idag går jag in i vecka 16 i graviditeten, tycker dom senaste veckorna har rusat fram. På Torsdag ska jag ringa PÄS och boka tid för runtinultraljudet ska bli så kul att få ett datum att se fram emot. Läste i min gravidapp på mobilen att omföderskor kan känna av sammadragningar redan nu och jag tror banne mig att jag har det titt som tätt har som känt hur det drar ihop sig i nedre delen av magen. Läskig känsla. Känns som det var igår man kände det sist då känslan är så bekant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0