Slö!

Man blir som slö när man har mannen hemma, blir inte så mycket tid framför datorn. Har tänkt uppdatera bloggen flera gr men det har inte blivit av. Har ju flera bilder på kameran som jag skulle dela med mig utav, men ikväll då ska jag banne mig ta tjuren vid hornen. Jag har köpt ett nytt minneskort till kameran också eftersom det andra är fullt och inte kan tömmas utan att det tar hundra år. Så nu har jag 32 gb att fylla med bilder igen. Perfekt inför det stundande julhelgen.
 
Kollade precis om jag hade någon instagrambild att bjussa på men inte ens det kan jag erbjuda till detta inlägg. Snålt! ;) Hoppas ni har en härlig fjärde advent.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0