Thailand vintern 2014.

 
Jag har varit i Spanien och Grekland. Nu har jag suttit och kikat på 2 veckors resor till Thailand. Det har alltid varit en dröm att få åka dit med familjen. Jag tror barnen skulle älska det och så även vi vuxna. Bokar man nu blir det inte så fasligt dyrt att resa 2 vuxna och TRE barn.
 
Hade gärna velat ha med mig mamma, Lilla E och R också men dom är inte alls lika sugna på Thai som jag. Då när vi hade tänkt åka kommer liten vara ca 6 månader. Jag har läst mycket om att resa till Thailand med småbarn och det verkar helt okej. Mycket att tänka på med packning och sådär men va fasen det ska nog funka. Värst blir väl flygresan med en 6 åring och 5 åring med myror i brallan haha.
 
Ska kolla upp lite små saker sen blir det tame tusan en bokning!


Kommentarer
Zara

Åh, vad härligt!! :-) vi åker till Thailand mest troligt jan-15. Var egentligen meningen vi skulle åka nu i januari, men då får jag inte flyga:-P jag längtar massor!!

Svar: Hur gammal kommer eran liten vara då? :)
Caroline Nilsson

2013-12-28 @ 19:06:03
URL: http://www.zaraaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0