Tisdag.

Barnmorskan ringde nu på em och bokade in en ny tid den 7/1, då ska vi lyssna på hjärtljud. Spännande. Vi försökte faktiskt att lyssna sist jag var där men vi hörde inget. Eller hon tyckte att hon hörde det "berömda" bruset men vi får väl se. Det var faktiskt väldigt tidigt för att prova och bebisen ligger så himla långt ner. Nästa gång vi ska prova är jag ju i vecka 16-17. Jag har ju alla klassiska symtom så jag är inte speciellt orolig eller det är klart man är orolig det är man hela tiden. Helt säker känner man sig ju aldrig inte ens efter rul eller när barnet väl är här. Man är aldrig säker och man ska leva varje dag som om det vore den sista. I helgen hände något väldigt tragiskt för ett par bekanta, då får man sig verkligen en tankeställare för vad som är viktigt här i livet. Mina tankar har varit med dom varje dag och jag sörjer så med dom. Det är ofattbart det som hänt.


Kommentarer
Dessi

Så spännande :)

2013-12-17 @ 20:08:18
URL: http://dessi.blogg.se
Åsa L

Alltid lika underbart att läsa om bebisar i magen. Jag har 4 barn och är 38 år men blir man nånsin "färdig"? Tanken ligger där ibland på en till trots att vi bestämt att vi har det bra som det är, haha.
Vi väntar valpar istället just nu - till nyår :-)

Svar: Hehe ja det är ju så underbart med barn, nästan jämt :) Men valpar är ju inte dumt det heller :) Hoppas du får en fin jul. Kramar.
Caroline Nilsson

2013-12-19 @ 15:22:46
URL: http://asalundgrens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0