Tisdag.

 

Imorse vaknade jag 06:30 av att mannen hade försovit sig. Låg kvar och drog mig en stund och sen gick jag upp och tittade på julkalendern. Har sett alla avsnitt alla tre hehe. Det verkar lovande tycker jag.
 
Vid 08:00 kom Camilla och Gry förbi på frukost och snickesnack och rundtur i huset. Barnen har redan hunnit vara ute och lekt en sväng. Vilken frihet att bara kunna släppa ut dom på tomten. Dock kom dom in när det började spöregna sen har vi kuling vindar dagen till ära. Skönt med plusgrader dock. Fast samtidigt jobbigt då det kom en massa snö i Söndags om det bara kunde hålla sig till snö hela tiden.
 
På en stund ska vi traska upp på byn och leta lite smådetaljer till kidsens rum måste hitta nåt snyggt att ställa på deras hyllor känner jag. Funderar på varsin såndär elefantsparbössa som är så poppis.
 
Kram♥
 


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Hej!

Jag kör just nu med en julkalender i bloggen - dvs dagliga tävlingar, med chans till extratävlingar då och då. Så det finns stora chanser att vinna lite julklappar till både dig själv och de i din närhet!

Just nu är det fyra tävlingar igång, och dagens julkalendertävling (pågår i 24 timmar) har en stor nalle som vinst.
Julkalendern hittar du här: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/annikas-julkalender.html

Samtliga pågående tävlingar finns länkade på min startsida!

Hoppas att du finner intresse i att vara med!

2013-12-03 @ 13:57:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0