Tredje advent.

 
När tredje ljuset brinner,
vi juleklappar syr
och vi bakar kakor
och har ett fasligt styr.
 
Jag tycker veckorna springer iväg, var det inte nyss första advent och snart ska vi tända det sista ljuset. Jag har verkligen gått in i julharmoni. Det är lugnt och fridfullt. Julmaten är inhandlat, ja nästan allt iallafall, klapparna är klara dock inte helt inslagna. Imorgon börjar jag jobba 4 nätter och sen vankas det julfirande. Underbart. Imorgon ska jag också förbi på mitt nya jobb och hämta schema samt skriva lite papper. 2014 kommer verkligen bli ett speciellt år. Mycket har liksom klaffat och man har samlat in en jäkla massa vuxenpoäng. Gladeligen. Till nyår ska vi hälsa på mamma och fira tillsammans med dom. Det blir skoj! Både vi och mamma har mycket att fira och skåla in det nya året. Fantastiskt.


Kommentarer
Annika

Fint!

Svar: Tack tack :)
Caroline Nilsson

2013-12-15 @ 13:33:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0