Å nu då?

Ja då var min lilla älskling (kameran) såld. Sålde den med två objektiv. Behöll mitt Tamron 28-75 då det är de jag har använt mest och troligen kommer fortsätta använda om jag köper mig en ny kamera. Har ju haft planer på att införskaffa en Nikon D7000. Just nu såg jag att den inte finns i lager hos min favorit butik, men den kommer in i slutet på Januari.
 
Mitt fotointresse har ju även dalat, men det brukar ju som göra det under vinterhalvåret. Jag har inte haft tid att fota speciellt mycket och ljuset är inte det roligaste att fota i heller. Jag gillar mest att fota under vår, sommar, höst. Vintern är alldeles för mörkt, grå och trist. Fotointresset kommer garanterat komma tillbaks, men jag tror jag väntar ett tag innan jag beställer någon ny kamera. Det handlar ju om endel kosing och jag vill vara helt säker på att jag verkligen kommer använda kameran. Om det nu inte blir en systemare så måste jag iallafall införskaffa mig en mindre digitalkamera, kanske en såndär kompakt systemkamera som dom har kommit med på senaste. Nikon har ju en ganska intressant sådan, men jag såg att objektivet som följde med inte var så ljusstarkt som jag hade velat ha det. Ja som sagt det blir en funderare på detta innan jag öppnar plånkan igen.
 
Hehe var det en "fotoblogg" jag startade? ;) En fotoblogg med instagrambilder numera...
Men se gärna tillbaks i mitt arkiv för lite mer seriösa bilder.
 
Kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0