Alfons Åberg.

Såg på nyheterna här om kvällen att Alfons Åberg har flyttat in på Teknikenshus. Det är någon sorts lekvägg där Alfons pratar och bjuder in till lek och stoj. Kanske är det dags att besöka Teknikenshus snart igen? Vi var ju där i somras och barnen gillade det massor. Vi var där mitt i veckan så det var inte så mycket folk. Undrar just hur det ser ut på helgerna där folkmässigt. Kan nog bli ganska tjockt om folk kan jag tänka mig, men någon helg ska vi väl komma oss dit, kanske nästa.
 
Jag gillar Alfons, han är en bra förebild, nästan jämt.


Kommentarer
Matilda Blom

sv: Tack!! :D Nästa halloween ska jag klä ut mig til en leopard tänkte jag hehe + denna sminkning :D

2013-01-20 @ 21:49:35
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0