Bilder från idag.

 
 

Det blev ingen skridskoåkning. Tyckte isen såg alldeles för skör ut. Det var liksom lite plumsigt och mojigt på ena sidan så jag vågade inte. Dessutom är jag inte mycket för vinterbad i isvak. Istället gick vi hem till Dessi en sväng och därefter var barnen ute i nästan 2 timmar på gården och lekte, med en liten paus för lunch. Nu är vi inne och värmer oss, vädret är ju inte det roligaste idag det snöar på tvären nästan snöblandatregn.
 
Dessi fyller år idag. Ska gå med en present till henne senare. Tänkte gå dit samtidigt som Lina.
 
Det är ganska skönt att ha en låst blogg. Jag skriver bara för mig själv och har gett ut lösenordet till en person. Även fast bloggen är låst så skriver jag precis som jag brukar fast lite mer personligt om mitt mående. Om jag öppnar bloggen någongång igen så kommer jag radera mina mående inlägg så då är det ju kul att ha kvar dom "vanliga" inläggen om vad vi har sysselsatt oss med.
 
Imorgon är det vuxen-barn klockan 09:00. Har inte påminnt barnen om det för jag vet inte om jag orkar gå dit. Vi får helt enkelt se imorgon hur det blir. Det är min sista lediga dag innan mördarhelgen på jobbet. Helt sjukt egentligen att man får jobba så mycket på en helg. Man jobbar liksom nästan dygnet runt från morgon till kväll och det ända man hinner därimellan är att sova. Eftersom att jag går på nytt schema nästa vecka så blir det två helger på raken för mig. Hade velat vara ledig en dag nästa helg eftersom att det är jokkmokksmarknad. Har aldrig varit där och håller sig vädret så som det är nu så är det ju inte så ruskigt kallt som det brukar heller.
 
På yr.no står det dock att graderna ska bli närmare 20- sträcket i jokkmokk den helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0