Chili ponken.

 
Titta så rar han är våran Chili ponken.
 
- Chili ska du inte gå och leka med dom andra katterna?
- Nä jag sitter hellre här och luuuuktar på bloooommorna...
 
Kan ju tillägga att han inte alltid sitter såhär snällt och luktar på tulpanerna, han och brorsan Ior är både högt och lågt imellan åt. Men söta är dom och barnen älskar sina katter.Ior har hittat sin favoritsovplats i mannens garderob så nu har mannen fått tömma nedre trådbacken och istället lagt dit en mysig filt så Ior kan sova där på den istället för på mannens strumpor ;) Nöjd kisse och nöjd husse! Som slipper håriga kläder. Köpte föresten en ny borste till katterna för att jag tänkte att dom skulle släppa mindre päls, jösses säger jag hur mycket päls kan en korthårig kisse bära. Man bara borstar och borstar och aldrig tar det slut. Kan ju säga att jag och dammsugaren dejtar både en och två gr per dag,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0