Döskalle.

Mina nya döskallemjukisar.
 
Idag tog jag lång sovmorgon. Himla skönt och välbehövligt. Det har inte hänt mycket här hemma idag. Vi har varit ut och snurrat med bilen och övat på trafikregler. Måste säga att jag är en stjärna på trafikregler. Kan dom till och med bättre än mannen ;) hehe och han har körkort. Längtar tills jag får sitta vid ratten.
 
Igår kollade vi på Gladiatorerna jag blir så sjukt peppad av att se alla vältränade tjejer i det programmet. Jag vill också vara vältränad och snart tänkte jag börja arbeta på det. Ja iallafall ge det en chans. Om alla andra morsor med jobb, barn och hushållssyslor hittar tid till att fara på gymmet så borde ju jag också göra det. Jag tänker dock vara kärringen mot strömmen och inte fara på Kraft och Hälsa. Jag besöker nog det gamla hederliga gymmet på badhuset. Där har jag ju varit förut. är jag riktigt flitig kanske jag lägger på mig ett par kg muskler så man ser lite större ut än nu, för det är fan inte kul att gå runt som en vandrande pinne. Nu ska det tjockas på, lite här och där på den här smala kroppen! Hejja mig! ;D
 
Ikväll blir det tacosrester till middag. Vart så mycket kvar från gårdagen. Tur att det är gott.
 
Hoppas ni har en härlig Lördag.
 
 


Kommentarer
Johanna

Jag ska börja på badhuset!!

2013-01-12 @ 17:08:37
URL: http://johanaj.blogg.se
Nathalie

Ja heja dig!! Jag ville ju också börja träna för att bli vältränad, men mest gå upp i vikt, då ska man ju inte köra så mycket kondition mest styrka. Precis när jag blivit aspeppad säger en kille som tipsar mig om övningar "fundera på om det verkligen är något du kommer orka lägga MYCKET tid på, en man går upp högst två kilo på ett år av styrketräning, för en kvinna kan det vara mindre". Två kilo är som en fis i rymden på mig, blev otaggad då igen. Men man kanske skulle köra för att kroppen ska må bra i alla fall, är bara så rädd för att gå ner i vikt..

2013-01-13 @ 21:29:40
URL: http://nattstad.se/nkn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0